poniedziałek, 27 listopada 2017

Co tu się dzieje?

Hejo
Gdy dzisiaj weszłam na bloggera szczęka mi opadła i zatrzymała się na biurku. Już wam mówię dlaczego...



Co tu się odjaniepawla?! Mamy prawie 3000 wyświetleń na blogu! Zaczęłam zastanawiać się nad specjalem i uznałam że tym razem nie będzie to nominacja do konia miesiąca bo szczerze już mnie ta kategoria nie porywa. Zastanawiam się nad czymś większym i zdecydowanie ciekawszym.

Jeśli nie chcesz zobaczyć na czym będzie polegał special i mieć niespodziankę nie czytaj dalej


A więc chciałabym napisać krótkie opowiadanko, czy tak zwanego One Shota z Sadie w roli głównej. Potrzebuję pomysłów i inspiracji więc proszę was o pomoc! Jeśli chcecie przeczytać historię na dany temat czy z waszą ulubioną postacią piszcie w komentarzach pod tym postem. Spieszcie się! Czasu jest bardzo mało!

8 komentarzy:

  1. Zuzeł,
    Ja jestem głównym komentatorem i ma być love story a'la Harry&Sky!!!!!!!!!!!!
    Cassie<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak...a czego ja się spodziewałam po komentarzu od ciebie... :'')

      Usuń
    2. tak czy siak dzięki za komentowanie i jeśli mi się uda do w opowiadaniu będzie postać Harrego...a Sky nie lubię to będzie stajenną xD

      Usuń
    3. Kurde, byłaś pierwsza ... Też miałam to napisać -.-

      Usuń
    4. o jeju...co ja z wami mam

      Usuń
  2. Ta Sadie będzie miała romans z Harrym a potem Sky ja zabije��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zjem Harrego i Sadie będzie moja hshs

      ~Ximena Siftbar czy jakoś tak

      Usuń
    2. ... zaczynam bać się o swoje bezpieczeństwo

      Usuń