poniedziałek, 11 września 2017

Ludzie! Rasist się żeni!

Hejo konieły kare i siwe!
Tu Rasist (mam nadzieję że Sadie mnie za to nie zabije..). Chciałem ogłosić jedną rzecz. Aha, tak, to to co myślicie. ŻENIĘ SIĘ! Moja ukochana nazywa się Winter ^^. Jest śliiiczna. Kocham jej oczy i barwę jej maści...ah...
Chciałbym pokazać wam kilka naszych zdjęć:


Tu Luc (pani Winter) zrobiła nam wspólne zdjęcie :D


Tak wygląda Winter jak opowie się jej kawał... :'') słodziak


A tutaj wspólne zdjęcie z Sadie i Luc


Uwierzcie mi że negocjacje z rodzicami Winter nie były łatwe...pomimo tego to bardzo sympatyczne konie...
No ale udało się! Pobieramy się :D.

Ślub odbędzie się 30 września (Sobota) na plaży Fortu Pinta o godzinie 17:00. Wszyscy którzy przyjdą na ślub z tego bloga proszeni są o ustawienie się po lewej stronie. Prosimy o przyjście w białych strojach a konie o przygalopowanie w białych zestawach
Dziękujemy!

2 komentarze: